vrijdag 10 december 2010

Kerstkaarten en kerstlabels

Zo ik heb eindelijk foto's kunnen maken van de kaarten die ik de afgelopen tijd heb gemaakt. Dit zijn de kaarten met de restjes van vorig jaar die ik braaf probeer op te maken haha. Als je de stapels ziet kan ik de komende 10 jaar met restjes werken.
Afgelopen zaterdag heb ik eindelijk 1 van de nestabillities van Spellbinders gekocht. Ik wist niet goed of ik ze ging gebruiken maar ben er superblij mee. Ik heb de scalloped circle gekocht en er al een hoop labels mee gemaakt. Zo ook voor de kerstkaarten dan gaat het lekker snel.

De gebruikte materialen voor alle kaarten zijn:
Bazzil wit, rood, roze, groen cardstock. Dessinpapier zijn restjes uit 1 lijn. Ik heb alleen geen idee welk merk. Volgens mij Making Memories.
Cuttlebug Nestabillities Scalloped Circle- Cuttlebug emossing folders.

Martha Stewart randpons- mini hartjes pons en de kleine lettertjes heb ik met een lettertang uitgeponst.
De rondjes zijn uitgesneden met de Cricut net als de grotere bloemen. Verder heb ik nietjes, kleine bloemetjes en de hotfix gebruikt.

Met de labels ben ik wel een avondje zoet geweest maar erg leuk om te doen. Hier ook weer verschillende kleuren (restjes) cardstock gebruikt en restjes dessinpapier. Een tijdje geleden heb ik bij Scrapdelight het kerstpapier van Noel van Making Memories gekocht en een gedeelte voor de labels gebruikt en natuurlijk mijn nestabillities.
De kerstboompjes heb ik uit het papier geknipt. Verder 3d stickers en kerstplaatsjes die ik van mijn moeder heb gekregen opgeplakt.

Nu ga ik snel aan de slag met mijn labels om ze te verwerken op kerstkaarten want met al het staken van de post is het nog maar de vraag of ze aankomen he.

Oh en mijn moeder (Maja) heeft een LO gemaakt met een sketch van Sketchy Thursdays en ze is tot 1 van de favorieten gekozen leuk he. Kijk eens even op haar blog de LO is erg gaaf.

Bedankt voor het kijken. Groetjes K!m
Posted by Picasa

1 opmerking:

Maja Rijkers zei

De kaarten had ik al gezien, de labels nog niet. Die zijn super mooi geworden. Die mag je voor mij ook wel een paar maken!! Haha. Lief dat je naar mijn layout verwijst.......