zaterdag 17 juli 2010

Uitwerking week 28

Hierbij mijn uitwerking van week 28 voor het jaaroverzicht op De Scrapheap Ik ben druk in de weer gegaan met de Tim Holtz technieken en vind het zelf erg geslaagd al zeg ik het zelf. Ik had een vogeltje onder aan gestempeld maar ik vond em iets te fel. Heb er dus flink glimmermist en gesso overheen gesmeerd en nu is het iets subtieler. Op de tag heb ik ook nog gestempeld en achterop de journaling geschreven maar die is prive.
Het thema dat ik had verzonnen is winnen of verliezen en bij gaat het over vertrouwen. Ben benieuwd wat jullie er van vinden.

1 opmerking:

Marjolijn van Elsberg zei

Waau Kim mooi gedaan en een erg leuke foto van jou. Mooi met dat oranje en de witte embossingpoeder. Al met al een geslaagde uitwerking van je jaaroverzicht.

groetjes Marjolijn.