dinsdag 13 juli 2010

Foto's Breda Live en BBQ

Ik had beloofd om de foto's van Breda Live nog op mn blog te zetten. Ik heb er ook de foto's maar opgezet van onze natte pakken en van het water dat uit het 't-shirt kwam haha.


Verder ben ik bezig met mn uitnodigingen te maken voor de Barbeque die ik nog wil geven voor mn verjaardag. Ze worden niet allemaal hetzelfde maar dit is er in ieder geval al 1. Ik heb rubons gebruikt van Melissa Frences volgens mij en mn nieuwe pons set. Hier heb ik alleen de hoekpons gebruikt. Verder nog stickles en letterstickers van Cosmo Cricket. Het papier zijn allemaal restjes.Afgelopen weekend ben ik nog lekker wezen shoppen bij de Scrapheap Ik ben alleen vergeten om een foto te maken. Ik heb de volledige lijn van BG Max & Whiskers gekocht en de Martha Stewart Double Loops pons. Een inktblokje, identipen en nog een paar vellen BG Olivia.Hoop er binnenkort iets mee te kunnen laten zien.

Bedankt weer voor het kijken en ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.
Groetjes!

Geen opmerkingen: