maandag 26 juli 2010

Scheveningen en week 17 Jaaroverzicht

Afgelopen weekend was echt superleuk. Ik ben verrast met een dagje Scheveningen. Ik wist wel dat we iets gingen doen maar niet wat. Rond 11.00 uur kwamen we aan in Scheveningen en zijn we Sea Life in gegaan. Erg gaaf om te zien allemaal, vooral de octopus was erg indrukwekkend.

Daarna hebben we lekker geluncht aan het strand. Het weer was echt vele malen beter dan verwacht dus we hadden het erg warm met onze lange broek. Gelukkig hadden we wel handdoeken en zwemkleren bij ons dus uiteindelijk hebben we nog op het strand gelegen en tot de enkels de zee in geweest. Al met al een geslaagde dag en leuk om verrast te worden.

Verder ben ik afgelopen vrijdag nog even in de Scrapheap geweest. Kwam wat cardstock te kort en ik was in de middag toch vrij dus ik dacht ik kan wel even langsgaan. Ik heb cardstock gekocht, een nieuw kleurtje distressinkt en stempels van Basic Grey uit het afprijs mandje. Ik kon het niet laten hihi.


Thuisgekomen ben ik ook maar gelijk aan de slag gegaan want ik heb nog wat in te halen voor het jaaroverzicht. Ik heb week 17 gemaakt waarin het thema Koninginnedag was.

Ik probeer wat van mn restjes op te maken maar het lukt niet echt. Ik heb voor deze lo alleen gebruik gemaakt van cardstock, stempels, embossingpoeder, stickles en inkt haha. Ik heb met de kroontjestempel verschillende keren met versamark gestempeld en deze met clear embossingpoeder bewerkt. Zo krijg je al een donkerdere ondergrond wat een erg mooi effect heeft. Ik heb een stuk van het cardstock gescheurd om plek te maken voor de journaling aan de linkerkant. De letters van de titel heb ik zelf gemaakt door ook weer met versamark te stempelen en er met blauwe inkt overheen te gaan en daarna heb ik de notenbalk gestempeld met rode inkt en daarna met een doekje de inkt van de letters gewreven zodat de letters weer mooi naar voren komen.
Qua materialen verder nog kleinte letterstickertjes, nietjes en gekleurd gaas (hoe heet dat spul ook weer ;-)).
Ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Bedankt weer voor het kijken!

2 opmerkingen:

An Zeelmaekers zei

leuke uitwerking... wel lastig he zo'n jaarboek bijhouden (steekt veel tijd in maar nadien even terugblikken is oh zo leuk)

Maja Rijkers zei

Aah, hij is leuk!! je hebt passend papier gekozen bij de foto's mooi rood. De kroontjes zijn er ook mooi bij.En wat staan er goed op hè.....