vrijdag 16 juli 2010

Uitnodigingen en een Blogcandy





tussen de warmte door heb ik mn uitnodigingen voor mn BBQ gelukkig afgekregen. Nu nog op de post doen haha. Ik heb ze wel een beetje in dezelfde stijl gemaakt maar net ff wat anders. In ieder geval wel weer een paar restjes gebruikt. Nu nog hopen op mooi weer.

Hier een paar foto's van het eindresultaat.
Tot slot is er op het blog van Nicole een leuke candy te winnen als je volger wordt van haar blog. Zij maakt echt geweldige kaartjes en weet altijd de hotste nieuwtjes op scrapbookgebied. Dus kijk even op haar blog. Ik ben eindelijk een beetje bekomen van de werkweek het was best wel druk. Ik ga even proberen of ik verder kan met mn layout voor het jaaroverzicht. Ik ben er door de drukte en warmte nog niet aan toegkomen en ik wilde natuurlijk mn uitnodigingen afkrijgen. Morgen schijnt het niet erg mooi weer te worden dus ook weer een goede scrapgelegenheid. Bedankt weer voor het kijken!!

Geen opmerkingen: