zondag 29 april 2012

Stampotique Design Challenge 53

De Challenge bij Stampotique is deze keer een ATC kaartje maken. Ik heb er een soort fotolijstje van gemaakt met het hoofd van de stempel en een tekststempel.
Kaartje heb ik eerst met de groene dylusions spray ingespoten en toen het fotolijstje gestempeld. Het fotolijstje heb ik nog een keer gestempeld en er een mask van gemaakt zodat ik de tekst er omheen kon stempelen. Het randje is ook een stukje van de fotolijst en dat heb ik uitgeknipt en opgeplakt. Met geponste bloemetjes heb ik een mask gemaakt en daar glimmermist overheen gespoten. De bloemen heb ik toen meerdere malen met zwarte pen omlijnd, hotfixsteentje als hart van de bloemen en klaar. De rand van de lijst heb ik met stickles bewerkt. Vervolgens nog met de zwarte pen een lijntje om het geheel en klaar is het kaartje.



Materialen:

Ranger Dylusion spray Fresh Lime
Tattered Angels glimmermist Aquamarine
Zwarte Uni Signo Bal pen
Ranger Archival Ink Jet Black
Hotfix steentjes zilver
Ranger Stickles Diamond
Nietjes
Stampotique tekst stempel
Stampotique Stempel vrouw
Fotolijst Stempel
Dessinpapier Echo Park Playground Hopscotch

Bedankt weer voor het kijken.
Groetjes Kim!

8 opmerkingen:

Maja Rijkers zei

Hartstikke leuk geworden! Ook de bloemen in het lijstje!

Willy zei

Grappige en mooie ATC! Leuk dat je meedoet aan SDC 53.

Gez Butterworth zei

WOW! Stunning Atc!

Thank you for joining Stampotique Designer's Challenge this week.

Karin zei

leuke ATC, goed idee dat fotolijstje!

Kaz zei

Gorgeous and bright ATC! Thanks for joining us at Stampotique.

Anoniem zei

Prachtige atc, wat een leuk idee! Leuk dat je mee hebt gedaan aan de Stampotique designer's challenge

Anoniem zei

Prachtige atc, wat een leuk idee! Leuk dat je mee hebt gedaan aan de Stampotique designer's challenge

Basement Stamper zei

Love how you have framed this image and stamped that sentiment around it. Very nice. Thanks for joining us at SDC this week.