zondag 8 april 2012

Blow your Mind

He he, eindelijk de tijd gevonden om de foto die ik verpest had opnieuw te printen etc. Maar.. je ziet er echt niets meer van gelukkig.

Als basis heb ik een vel Maja design papier gebruikt en ingesmeerd met Gesso. Daarna ben ik met de hand gaan borduren en dat was echt best veel werk. Ik heb geen naaimachine dus dan maar zo. Eerst de gaatjes om en om geprikt en toen borduren. Dat was al 2 avonden werk uiteindelijk. De cirkel is ook een vel Maja Design papier en daar heb ik met behulp van een bord de cirkel mee gesneden. Verder heb ik strookjes van designpapier geknipt en deze een beetje opgebold onder de cirkel geplakt. De bloemen en takjes zijn gemaakt met de Nestabillity en Crealies Flowers nr 11 en nr 11 van de Shapes. De bloemen zijn 3d opgeplakt en
bewerkt met gesso. Vlinder stempel komt van Tim Holtz. De spetters zijn gemaakt met de Distress Stain van Tim Holtz en de techniek heb ik van Manna van de Scrapheap. Geeft gelijk een heel grappig effect, maar kan dus ook to
t ongelukken leiden haha. Zie vorige blogpost.
Ik had eigenlijk een hele tijd geleden mee willen doen met Scrapping The Music maar was veel en veel te laat, maar toch gewoon zelf afgemaakt. Alles n.a.v deze sketch.
Gebruikte Materialen:Maja Design papier Lantliv
Scrappers Anonymous Stempels Shabby French
Crealies Creative Flowers nr 11
Crealies Creative Shapes nr. 11
Spellbinders Donna Salazar Rose Creations
Hotfix steentjes goud
Studio G Alphabet Stempelset
Groen Cardstock
Datum Stempel (kantoorboekhandel)
Ranger Distress Stain Aged Mahoganey
We'r Memory Keepers Sew Easy borduurgaren Midnight
Kroontje
Gesso

Taartonderzetter
Tattered Angels Glimmermist English Ivy
Tatteres Angels Glimmermist Peppermint Stick
Boekpapier
Rondpons
Yellow Little Bicycle Journaling Spot



Verder ben ik bezig met een album van de Portugal vakantie. Samen met mijn moeder met de Bind It All in elkaar gezet. De eerste bladzijde is bijna klaar dus wellicht kan ik die morgen al weer laten zien. Ik wil eigenlijk veel vaker bloggen maar met de hele week werken komt er weinig van scrappen en dus ook weinig om te bloggen.
Ben nog wel wezen scrapshoppen gisteren. Echo Parp Papier gekocht, bloemenpons, Tacky Tape en nog wat cardstock. Ik kan weer vooruit!

En na lang wachten is er bij Scrapping The Music een nieuwe challenge en wat denk je zit mijn titel in het liedje haha. Kan ik toch mee doen!

Bedankt weer voor het kijken!

9 opmerkingen:

@nnie zei

Helemaal toppie Kim, wat een lootje om heel goed te bekijken, zoveel is er te zien. En super om te zien dat je met een beetje freestyle er echt iets van jezelf van maakt. Mijn complimentjes en de sketch is echt mooi, die heb ik meteen opgeslagen en zul je zeker binnenkort ergens terugzien.
groetjes Annie

Maja Rijkers zei

Hey, je hebt hem afgemaakt! Je ziet er niets meer van. Goed idee hè!!1

Marjolijn van Elsberg zei

Niks van te zien dat je een foto verpest had!!! Hij is echt heel erg leuk geworden Kim en met al die techniekjes en dat borduurwerk inderdaad een hele klus. Ook wel leuk om te doen natuurlijk, dat freubelen , daar doen we het toch voor!!!
Prachtig resultaat.
Superleuke sketch ook!!!!

Sharon Fritchman zei

I love your photos, Kim, and your take on the sketch!! The lyric you chose is perfect, too! Thank you so much for joining us at STM this week! Your page is beautiful!

Marjolijn van Elsberg zei

Niks nieuws, dan toch maar even een vraagje, hoe maak jij toch je materialen lijst? Ga je dat stuk voor stuk in zitten voeren??? Dat is wel een heleboel werk zeg, maar wel goede reclame, hmmmm. Even over nadenken of ik daar wel zin in heb. Ik vind het bij anderen altijd wel erg leuk en handig om te lezen waar alles vandaan komt of wat het is. Dat weet ik trouwens van de helft vn mijn spullen niet hihi, maar dat zal jou niks verwonderen. Spreken we snel eens wat af. Laat ik me naar jou brengen ok?

Danielle zei

hele leuke vrolijke LO! gaaf die spetters!!

Michelle LaPoint Rydell zei

Awesome take on the challenge Kim! I love the colors you used and the lyric too! Thanks for playing along with us at STM!

phinner zei

Kim - I love these colors and all the elements you used, the butterflies, flowers, etc... Cute pictures too! Thanks for playing along at Scrapping the Music!!!

Patricia Roebuck zei

Love these photos and those paint splatters...beautiful...thank you so much for playing!