donderdag 6 mei 2010

Award ontvangen


Superleuk ik heb een award ontvangen van Marjolijn. Al wel even geleden maar door alle problemen nog altijd niet er op kunnen zetten. Nu even snel op mn werk mn blog bijwerken want hier gaat het lekker snel haha. En nee dit is niet illegaal zit nu in mn pauze ;-).
Dit is de tekst die er bij hoort.
The world of blogging is amazing. Through blogging I made friends of places I have never heard of before. I experienced kindness and caring. I hope my bloggingfriends will pass this award on to only three caring and kind people from anywhere who touched your heart.
Hmmm das lastig. Ik geef em aan mijn moeder Maja en terug aan Marjolijn en aan An. Marjolijn en An hebben em volgens mij al maar dat mag de pret niet drukken haha.
Bedankt weer voor het kijken!!! Snel weer aan het werk.

1 opmerking:

Maja Rijkers zei

Hey Kim bedankt voor de leuke award!!!! Ik ga hem weer doorgeven.
Groetjes.