zondag 11 april 2010

Taart en nog een kaartje

Zoals ik al zei heb ik afgelopen donderdag een workshop taart maken gevolgd. Alhoewel de taart maken hoefde niet maar wel het snijden, vullen en versieren. Eigenlijk lijkt het een beetje op scrappen haha. We moesten van tevoren een kleur kiezen en ik koos voor rood. Ik had nog geen idee hoe en wat maar ik wilde niet hetzelfde doen als de anderen en dat was voornamelijk roze en paars. Mijn vriendin ging voor knalgroen dus dat was ook gaaf. Eenmaal bezig kwam ik op een tulpentaart. Ik wilde er eigenlijk de titel Ik hou van Holland opzetten maar de vormpjes waren een beetje onhandig dus kreeg die lettertjes er niet mooi uit. Dus dan maar stippen. Hieronder de resultaten.
En hij is inmiddels dus ook al gesneuveld. Ik vond het wel heel zonde maar goed. De vulling heb ik gemaakt van slagroom en viervruchtenjam en afgesmeerd met botercreme. Lekker he. Ik heb pas 1 stukje op en mn man de rest, de andere helft hebben we nu maar in de vriezer gezet want het is echt heel erg machtig.

Na alle taartperikelen ook nog een kaartje gemaakt gisteren bij mn moeder thuis n.a.v. een sketch die eigenlijk voor Lay-outs bedoeld is. Het is een challenge op Ingeborg's Scrapbooking Competitions en ik zag net dat je alleen maar Lay-outs kunt insturen en geen andere projecten, maar goed dan heb ik weer een mooi kaartje he haha. Goed gelukt al zeg ik het zelf. Ik weet niet of het op de foto een beetje te zien is maar de cirkel heb ik gemaakt met hotfixsteentjes. Een flink karwei maar wel een mooi resultaat. Ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Bedankt weer voor het kijken!

1 opmerking:

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een supergave taart Kim, en ik geloof meteen dat hij lekker was. ziet er ook heel mooi uit!

en je kaartje is ook heel mooi.

Ene, natuurlijk ben ik er zondag, ik heb er zo'n zin in, dat wil ik niet missen hoor. Ik praat je dan wel bij, we zijn dan toch met allemaal bekenden onder elakkr.

Groetjes Marjolijn.