donderdag 1 april 2010

Blind Scrappen en nog een kaartje

Weer een berichtje van mij. Vandaag zijn de complete uitwerkingen van het Blind Scrappen op het forum van De Scrapheap gezet. Hieronder mijn uitwerking. Is wel erg leuk om te doen moet ik zeggen. Het kaartje heb ik gemaakt voor het Dutch Dare blog. De bedoeling was om een lentekaartje te maken waar stof in verwerkt is. Het ruitjespatroon is een stukje stof.
Verder heb ik gebruik gemaakt van Doodlebug dessinpapier, lint, glitterstickers, bloemetjes, brads en hotfixsteentjes. Oh ja je kunt wel zien dat ik erg blij ben met mn distress inks van Tim Holtz gebruik ze echt vaak nu en het is ook mooi om de stempelafdrukjes een beetje oud te maken. Zo wit vind ik ook maar niks. Ben benieuwd wat jullie er weer van vinden.

Als je nog zin hebt in een leuke challenge moet je even hier kijken.
Ik ga gauw eten want ik heb honger en lekker genieten van mn minivakantie haha. Ben lekker vier dagen vrij.



Bedankt weer voor het kijken

1 opmerking:

Maja Rijkers zei

Je layout had ik natuurlijk al gezien en die is hartstikke mooie geworden. Ik ga morgen op de scrapheap kijken naar de andere layouts. Hele leuke kaart met die geruite stof. Wie weet.......
Groetjes.