zondag 4 april 2010

Jaaroverzicht bijgewerkt

Ik ben weer aan de slag geweest met mijn Jaaroverzicht. Een klein beetje de achterstand ingehaald want die werd nu toch wel erg groot. Ik heb week 8 gemaakt (Olympische Spelen) en week 13 ( Ongeluk/Bijgeloof). Hier dan mijn uitwerkingen ervan. Bij de Olympische Spelen heb ik weer flink zitten doodlen en vooral gebruik gemaakt van Glimmermist Lemon Zest lekker knal haha. De plaatjes komen van het internet en het vooral gaat er voornamelijk over dat ik niet zo blij was met de Olympische Spelen omdat daardoor mijn favoriete tv programma niet werd uitgezonden. Ik heb maar besloten dat het tussen de lijntjes schrijven door mn hele jaaroverzicht zal terugkomen. Ik vind het wel leuk staan en mn eigen gewone handschrift vind ik niet zo mooi. Week 13 gaat over ongeluk/bijgeloof. Nou zoals je kunt zien hebben wij daar geen last van met 2 zwarte katten in huis en in ons oude huis woonden we op nummer 13 haha. Ik heb voor deze LO mijn Cricut weer uit het stof gehaald want daar kun je toch eigenlijk zo veel mee he. De titel is gemaakt met de Cricut net als de getallen 13 en het spinnetje bovenin. Verder heb ik ooit een alfabetponstang gekregen van mijn ouders en die is erg fijn voor de kleine lettertjes. Het woord week en black zijn daar mee gemaakt. Verder is het papier van Cosmo Cricket en Magnolia en heb ik de foto bewerkt met mn mesje. De achtergrond was nl. niet zo mooi dus die heb ik gekrast en de stoelwat extra lijnen gegeven. Ben benieuwd wat jullie er van vinden! Berichtjes zijn natuurlijk altijd leuk!!
Oh ja voor een leuke blogcandy met stempeltjes moet je even hier kijken. Deze vrouw maakt trouwens ook geweldig mooie kaarten. Iedere dag kijk ik altijd wel even voor inspiratie.

Geen opmerkingen: