zondag 4 april 2010

Friday Sketchers

Ik heb ook nog een kaartje gemaakt nav de sketch voor het Friday Sketchers Blog.
De Sketch aan de linkerkant en rechts mijn uitwerking ervan. Ik vind em zelf eigenlijk wel erg geslaagd en als je van kaartjes maken houdt is het zeker de moeite waard om even op het challenge blog te kijken. Ik vind kaartjes maken altijd superleuk om te doen maar soms is de inspiratie hiervoor een beetje weg.
Zo ik ben weer weg. Op naar de volgende Scraps. Ik heb nog verschillende uitdagingen waar ik graag aan mee wil doen en erg weinig tijd om het in te doen helaas haha. Maar goed morgen lekker nog een dagje vrij en dan is het weer een kort weekje. Woensdagavond sporten en donderdagavond ga ik samen met een vriendin een workshop taarten maken doen. Lijkt me echt helemaal geweldig om te doen.
Bedankt weer voor het kijken.

Geen opmerkingen: