maandag 22 maart 2010

Scrappen en Beppen

Afgelopen week was een gezellige scrapweek :-). Ik ben lekker aan de slag geweest met mn nieuwe spulletjes die ik vorige week op de beurs heb gekocht. Het ging wel ten koste van mn sporten maar dat ga ik deze week wel inhalen, vanavond naar Zumba en woensdag ook en misschien als het lukt ook zaterdagochtend. Poeh wel veel als ik het zo schrijf haha.

Afgelopen zaterdag had ik met mn moeder bij Marjolijn afgesproken om te gaan scrappen. Het was supergezellig en ze had een lekkere quiche gemaakt met kip en broccoli lekker hoor. Uiteraard heel veel plannen om te maken maar ware het niet dat ik natuurlijk mijn foto's thuis had laten liggen behalve de fotootjes die ik had geprint voor het jaaroverzicht. Ik wilde ook het blinde scrappen doen dat op het forum van de Scrapheap door Ingeborg wordt georganiseerd. Hierbij heb je dus geen sketch of voorbeeld maar een omschrijving en aan de hand daarvan maak je je LO. Ik laat hier even een sneakje zien anders is het natuurlijk geen blind scrappen meer haha.

Maar ik heb de LO thuis afgemaakt want ik had toch echt mn foto nodig voor de titel etc.
Ik had nog tijd over dus begonnen aan week 9 van het jaaroverzicht. Ik loop wel een beetje achter maar dat haal ik deze week zeker weer in.
Carla was deze zondag ook nog open en mn Stazon cleaner was op dus moest ik natuurlijk even de winkel in. Heb nog 3 vellen wit cardstock gekocht en 2 vellen van de nieuwe garden lijn van Basic Grey. En dan nog de cleaner, distress stickles en 2 identipennen. Had ik allemaal nodig haha. Ik ben wel gelijk aan de slag gegaan met een doodle lay-out, ben er de hele middag en avond mee bezig geweest en ik vind em supergeslaagd al zeg ik het zelf. Ik moet em nog wel verder afmaken maar deze week zet ik em zeker op mn blog.
Er zijn nog een hoop dingen die ik wil doen maar ik vergeet dat sommige dingen gewoon meer tijd kosten en deze week is aardig druk. Vrijdagavond gezellig uit eten met Mark en Chantal en zaterdagavond een verjaardag. Zondag doe ik lekker NIKS!!!
Bedankt weer voor het kijken en tot de volgende keer

1 opmerking:

Marjolijn van Elsberg zei

Wat zijn ze gaaf Kim ik ben helemaal weg van je lootje, oh even over de workshop, ik ga die van Raffi doen. Interactief scrappen. Ik ga zo ook een sneakjeplaatsen denk ik.

Groetjes Marjolijn.