maandag 29 maart 2010

Geboortekaartje

ik ben gelukkig weer lekker bezig geweest nadat het hele huis hier overhoop was. Al mn scrapspullen die beneden stonden moesten naar boven. Kon dus niks doen maar beetje bij beetje heb ik alles weer naar beneden gehaald. Tjee wat een spullen zeg haha.
Heb gisteravond gelukkig weer een kaartje kunnen maken. Deze keer een geboortekaartje voor vrienden van ons die een tweede kindje hebben gekregen afgelopen donderdag. Ik kan natuurlijk niet aankomen met een gekocht kaartje. Hier het resultaat.
Ik heb gebruik gemaakt van stickles alleen komen deze niet echt over op de foto helaas. De cirkel is gemaakt met de cuttlebug en de stippeltjes embossingmal. Verder een restje Girl Friday van Cosmo Cricket. De bloem heb ik zelf gemaakt van dessinpapier, glimmermist, stickles en een roosje. De sketch heb ik van het Friday Sketchers blog. Ben nog verder gegaan met een andere kaartsketch maar die is nog niet af. Door het tijdsverschil dacht ik dat het nog heel vroeg was maar ondertussen al weer half 12!!
Time flies when you are having fun. Morgen ben ik lekker vrij en vrijdag ook en het is ook nog eens Pasen dus een lekker laaaang weekend. Daar was ik wel aan toe haha. Ik ga vanavond ook niet sporten, wil even mn spullen organiseren en verder met mn kaartje en het weekoverzicht. Nou dat was het weer en bedankt weer voor het kijken.
Oh ja kijken jullie nog even hier . Er zijn nog meer volgers nodig voor de blogcandy!!

2 opmerkingen:

Marjolijn van Elsberg zei

Ik had het al gezegd maar wat een leuk lief kaartje. En wat heb je allemaal gedaan dat de boel zo op zijn kop stond. Gelukkig ben je weer lekker bezig.

Groetjes Marjolijn

Maja Rijkers zei

Ik vind het kaartje super mooi ,dat vonden de J en E vast ook !!