dinsdag 16 maart 2010

Knotsgekke Kaart en Scrapdagen

Zo eens even lekker wezen shoppen afgelopen zaterdag op de Knotsgekke Kaart en Scrapdagen. Alsof ik nog niet genoeg spullen had haha.

Hieronder mijn aankopen van deze dag. Eens even zien. Ik heb mn voorraadje cardstock weer aangevuld. Mooie roosjes gekocht. Diverse kleuren Distress inkt en glimmermist. Een aantal stempeltjes, Magnolia papier en nog wat bloemen. Ik vond dat er erg veel stands met scrapspullen waren en veel nieuwe spullen. Ook werd er gedemonstreerd met de technieken van Tim Holtz. 18 april ga ik weer een workshop doen bij de Scrapheap van Els. Zij is op Ranger U in de leer geweest dus dat moet helemaal goedkomen.


Nadat we terug waren van de beurs moest ik natuurlijk scrappen. Ik heb een LO gemaakt voor de Colorfull Snow van de Scrapheap. Hiermee is een leuke prijs te winnen dus meld je gerust aan op het forum en doe mee. Ik heb de LO vandaag gemaild maar kan em nog niet laten zien denk ik maar een klein sneakje kan geen kwaad.

Verder heb ik de uitdaging op het Scrappassion blog gemaakt maar die heb ik vandaag ook pas gemaild dus die kan ik nog niet laten zien. Hier was in ieder geval de uitdaging. Gebruik 5 bloemen, 4 stempels, 3 verschillden dessinpapiertjes, 2 foto's en 1 titel van 1 woord. Nou was hartstikke leuk om mee te doen ben benieuwd. Mn goede voornemen is sowieso om aan meer wedstrijden/ challenges mee te doen. Ik heb nog 2 sketches en 2 lifts op het scrapheap forum die ik wil gaan maken dus dat komt goed. Ik ben ook nog bezig met mn jaaroverzicht maar daar loop ik nu een klein beetje achter. De foto's heb ik al dus nu nog inspiratie. Week 8 tot en met 11 kan ik gaan maken.
Verder heb ik het druk met sporten en allerlei dingen in het huishouden en dan natuurlijk ook nog fulltime werken. Gelukkig om de vrijdag vrij dus deze vrijdag heb ik tijd voor mezelf. Zaterdag gezellig scrappen bij Marjolijn kan ik proberen om mn jaaroverzicht bij te werken als we niet te veel kletsen natuurlijk. Jammer genoeg ben ik verder het hele weekend alleen maar daarom sta ik nu al strijk te doen ( wel samen met Niels hoor) zodat ik het hele weekend kan scrappen hihi.
Oh ja op het blog van Artspecially http://www.artspeciallyfriends.blogspot.com is een leuke candy te winnen. Tenminste als ze 250 volgers halen dus meld je aan en wie weet. Het zijn leuke papiertjes en bloemetjes en....................36 COPIC MARKERS. Altijd eens willen aanschaffen maar het blijft een flinke investering he.
Jammer genoeg is gisteren mn vriendinnetje Jill weer opgenomen in het ziekenhuis vanwege een urineweg infectie. Dit had ze in december ook al en toen is ze 9 dagen opgenomen geweest. De prognose is nu 7 tot 10 dagen afhankelijk van hoe snel alles aanslaat. Ook gaan ze onderzoeken wat nu de oorzaak is misschien heeft het met haar nieren te maken. Arm prulleke.
Nou ik ga maar eens verder met strijken joehoe!


Geen opmerkingen: