woensdag 27 januari 2010

Award ontvangen


Jeej ik heb weer een award ontvangen. Deze heb ik gekregen van Marjolijn. Nu nog 10 dingen opnoemen waar ik vrolijk van word.

1. Onverwachtse kaartjes en lieve berichtjes
2. Lekker naar een Scrapbeurs of winkel gaan
3. Als ik het ijskoud heb in een warm bad met badolie
4. Een goed boek in 1 dag uitlezen
5. Gezellig kletsen met mn forumvriendinnen
6. Chocolademuffins!!!!
7. Koken en daarna lekker opeten
8. Uit eten gaan
9. Iets gezelligs doen met Niels
10. Croppen
Dat zijn wel behoorlijk wat dingen dacht ik zo. Moeilijk om deze weer door te geven dus ik geef em lekker aan iedereen die dit leest. Saai he maar ik heb nog niet zo veel lezers en weinig scrapvriendinnen met een blog :-) Dat komt wel weer.
Verder is het hier druk druk druk. Morgen verjaardag van Niels en mn broer. Dus de oven draait hier weer op volle toeren. We hebben chocolade muffins, een sinaasappeltiramisu en een appeltaart. Dit is niet voor de visite maar voor Niels zn werk helaas. Maar de visite krijgt lekker taart van Yolanda ook lekker! Dit weekend een weekendje uitwaaien in de Ardennen. Dus van scrappen zal niet veel komen maar heb ik wel lekker lang om na te denken over het jaaroverzicht 2010. Ik heb me aangemeld op de Scrapheap dus nu moet ik haha. Tot nu toe nog steeds niet gescrapt, ik ben steeds zo moe 's avonds. Volgende week nieuwe ronde nieuwe kansen, volgende week vrijdag ben ik lekker vrij dus dan ga ik scrappen.
Tot later!!

Geen opmerkingen: