zondag 1 mei 2011

Jij Alleen

hierbij mijn uitwerking voor de 11de challenge van de Scrapheap. Scrap je favoriete songtekst. Ik heb wel even moeten nadenken, maar het liedje Jij Alleen van Simone Kleinsma vind ik zo mooi. Vooral de versie met Paul de Leeuw samen. Ik heb een foto van Niels gescrapt en het liedje past heel goed bij ons.




Voor de Lay-out heb ik het papier Love Notes van Kaisercraft gebruikt. Heb uit verschillende vellen de hartjes, wolkjes en het engeltje geknipt. Een wit vel cardstock is de basis waarop ik het grijs met witte bolletjes vel heb geplakt als een mat. Daarna met gesso aan de rechterkant een strook gemaakt waarop ik een deel van de songtekst heb geschreven. Uit het grijs/witte vel heb ik willekeurig een stuk gescheurd en de randjes een beetje omgevouwen. Van het roze barokke vel en het vel met de muzieknootjes heb ik een paar stukken gescheurd en flink opgefrommeld. Daarna weer een beetje gladgestreken en achter het gat geniet. Het pareltjes lint heb ik er tussenin geniet. Van de foto zijn de randen opgeschuurd. Forever is een sticker die ik van mn moeder heb gekregen, maar weet zo niet waar die vandaan komt. De titel is gemaakt van witte foam thickers en niels is van roze letterstickertjes van Cosmo Cricket.



Met zwarte pen heb ik een deel van de songtekst geschreven en een kader om de LO getrokken.


De figuurtjes heb ik willekeurig op geplakt met gewoon plakband en foamtape.


Vind deze erg geslaagd! Als je de volledige songtekst en een deel van het liedje wilt horen moet je even hier kijken.




Ben zeker weer benieuwd naar de volgende challenge. Ben altijd wel de laatste die iets inlevert, maar ben gewoon een langzame scrapper. Het begint met de foto zoeken en dan begint de zware tocht naar het juiste papier en embellishments. Ach ja het is een hobby he en als iets moet is er ook niets meer aan.




Bedankt weer voor het kijken en tot snel!

3 opmerkingen:

Maja Rijkers zei

Ik vind hem heel erg goed gelukt! Sterke songtekst! En je kan niet alles snel doen hè, soms moet een LO groeien, komt er steeds iets bij en wordt dan super mooi, zoals deze!!!

Marjolijn van Elsberg zei

Ik vind hem supermooi Kim en zo liefdevol!!!!, en ook een prachtige song. Helaas is het mij weer niet gelukt deze keer.

Groetjes Marjolijn.

Anja zei

Ha, ha, er zijn altijd mensen die nog langzamer zijn, hè? :-) Ik vind dat je een hele prachtige LO hebt gemaakt Kim. Mooie kleuren en een prachtig lied!