zondag 24 april 2011

Congrats to You

Met een hoop restjes heb ik een verjaardagskaartje gemaakt. Tegenwoordig ben ik helemaal weg van vogelkooitjes en vogeltjes. Het geeft zo'n leuk effecht vind ik. Heb op deze kaart mn nieuwe nestabillity gebruikt die ik gekocht heb van de bon die ik gewonnen had met de challenge van de Scrapheap Het kaartje heb ik op het blog van Inge vandaan. Daar stond deze als Tutorial en dat vond ik zo leuk dat ik er ook eentje gemaakt heb. Dus als je deze ook wilt maken kijk dan even op haar blog en dan bij Tutorials. Ze maakt sowieso hele leuke dingen. Moeite van het kijken waard.



Zo en nu ga ik eten, met dit weer duurt het altijd even voor ik heb gekookt haha. Bedankt weer voor het kijken!


Groetjes K!m


Materialen:

Papier: Bo Bunny dessinpapier Crush

Cardstock: Bazzil basics zwart en wit

Lint: Roze Scrappersflos, zwart roosjes tule en elastisch zwart/wit ruitje
Pons: Martha Stewart vlinderpons

Stempel Congrats to You
Cricut Cardridge Serenade

Perlen pen Zwart

Nietjes

Nestabillity stans

Label XOXO

Geen opmerkingen: