zondag 27 februari 2011

Nele loves to play

De weken vliegen voorbij en zo ook de einddata voor de challenges. Bij de Scrapheap is de volgende challenge scrappen zonder dessinpapier. Alles mag dus behalve dessinpapier. Best moeilijk maar uiteindelijk toch gelukt.




Ik heb een foto gebruikt van ons nichtje Nele die lekker op haar kleed aan het spelen was. Ik heb de kleuren van het kleed een beetje als inspiratie gebruikt.
De basis een vel groen cardstock waarop ik lekker met gesso ben gaan smeren. Met roze garen is een fotokader gestikt en een kader om de rest van de lay-out. De titel is gemaakt met de Cricut en met gekleurde rubons. De olifant is een stempel die ik gescoord heb op de rommelmarkt. Deze heb ik gepaperpieced met verschillende kleuren cardstok en daarna uitgeknipt. Verder nog vilten bloemen en knoopjes gebruikt. Om af te werken nog wat nietjes, pen om te omlijnen en groene glimmermist.


Zo ik ga lekker naar bed, een beetje een druk weekend gehad met een bruiloft, verjaardag en surpriseparty!


Bedankt voor het kijken.













2 opmerkingen:

Maja Rijkers zei

Je LO is hartstikke leuk geworden! Dat olifantje heb je mooi gemaakt zo met die verschillende kleurtjes!

Danielle zei

goed gelukt je Lo zonder designpapier, erg mooi geworden, en wat een schattige foto.