zondag 13 februari 2011

My Favorite Recipe



...daar gaat mijn minialbum over. Op het Scrapheap Forum was de opdracht een mini album uit 1 vel cardstock te maken. Ik heb als basis roze cardstock gebruikt en dat gesprayed met rode glimmermist. De papierlijn is Basic Grey Olivia waarvan ik een aantal hartjes heb uitgeknipt om in mn album te verwerken. De letterstickers komen uit een pakket die mn schoonouders hebben meegenomen uit Maleisie dus ik weet echt niet waar het van is. De grote stickers heb ik op cardstock geplakt en uitgeknipt en de minirondjes zo opgeplakt. En toen moest het boekje dicht. Pffff hoe ga ik dat nu weer doen. Mijn ruimtelijk inzicht is nu niet bepaald je van het maar goed. Ik heb gaatje gemaakt in de vierkantjes en daar een stuk touw doorheen gedaan. Dit touw heb ik met plakband toen weer vastgemaakt aan de andere kant en daar dessinpapier overheen geplakt zodat het goed vastzit en dat het plakband niet meer zichtbaar is. Grote brad om het touw mee vast te zetten en zo hetzelfde aan de andere kant. Toch goed gelukt, zou ik dan toch een beetje ruimtelijk inzicht hebben haha.

Het rondje op de voorkant heb ik met mn nestabillities gemaakt en het hartje uitgeknipt en vastgezet met een nietje. Had helaas een foutje gemaakt in de tekst maar dat kon ik nog een beetje corrigeren :-).

Het kaartje is met recept om lekkere scones te bakken en dit ga ik weggeven op mn blog. Word volger en laat voor 22 februari een berichtje achter bij deze post en wie weet ontvang jij dit heerlijke recept.

Bedankt voor het kijken!

1 opmerking:

Marjolijn van Elsberg zei

Wat is ie leuk geworden Kim en scones, lijkt me heerlijk.

groetjes Marjolijn.