dinsdag 30 december 2008

Personal Challenge en 3 in 1 boek

Op 20 december heb ik samen met mijn moeder, tante en Marjolijn een workshop gevolgd van Scrapbookqueen Ingrod Boef! We gingen deze dag een compleet 3 in 1 boek maken. Leuk hoor. We mochten 20 vellen papier uitkiezen wat ons nog een hele opgave leek in korte tijd maar het is iedereen gelukt. Ik heb gekozen voor de vrolijke kleurige lijn van SassaFrass Las. Hiervan was heel veel keus dus dat is ook wel prettig.
Natuurlijk begon ik verkeerd waardoor het dessin op de voorkant niet goed was maar goed 2 vellen bijgepakt en alles is goed gekomen.
Hieronder de binnenkant van het album ik ben begonnen met het meest linkse boekje die sluit met het slotje.
Hiervan heb ik de eerste 3 blz al gescrapt maar moet ook nog de voorkant doen. Ik ga denk ik letters uitsnijden met de Cricut. Erg prettig voor de restjes en lekker snel. Altijd de juiste titel binnen handbereik. Alhoewel ik de Cricut te weinig gebruik.Mooi voornemen voor 2009 de Cricut meer gebruiken.
Hier de andere blz. ze worden helaas gedraaid en dat krijg ik niet anders sorry. Als ik er meer af heb dan plaats ik die ook.










Verder ben ik uitgekozen om de Personal Challenge te maken op het Scrapfever forum. Hierbij kiest iemand een sketch voor je uit met bijbehorende opdracht. Ik was uitgekozen door Ellen en de opdracht was gebruik transparanten. Nou de cirkel is dus van transparanten en de 3 bloemen zijn op transparanten gestempeld met Stazon en daar de randen aangezet met gele verf zodat ze iets meer opvallen. Ik heb trouwens de Crop-a-dile gekregen van mn broer voor de Kerst dus die heb ik ook veelvuldig gebruikt. Leuk apparaat. Misschien dat ik de gele tickers nog met zwart omlijn want ze vallen nu minder op. Ben alleen bang dat ik em daarmee weer verpest maar goed.
Nou ik geniet nog even van een aantal dagen vrij. Maandag weer werken helaas want went wel snel lekker vrij. Hoop dat ik de komende dagen nog wat kan scrappen zodat ik weer wat meer van mn boekje kan scrappen.
Voor iedereen een goed uiteinden en een gelukkig 2009!!!
Bedankt weer voor het kijken.





1 opmerking:

Anoniem zei

Teneerste is je personal challenge fantastisch geworden, en een superlieve foto die je vast heel dierbaar is. Je boek ja, dat weet je geweldig. Zo vrolijk, nu al heerlijk om naar te kijken. Ik ben zo benieuwd als het straks af is maar ik krijg het vast een keer echt te zien. En dan rest mij nog , lieve Kim, vanavond heel veel plezier en een supergoed begin. Alle goeds voor het nieuwe jaar voor jou je mannetje en je familie en dat we maar weer veel samen mogen scrappen.

Groetjes Marjolijn.