maandag 1 december 2008

Lay-out DT call en Kerstkaartje

Bij Scrapfever zoeken ze een nieuwe designer. Opdracht was maak een LO in jouw stijl. Pfff lastig zeg wat is mijn stijl? Geen idee eigenlijk, zoals mijn muzieksmaak is ook mijn scrapsmaak breed. Sinds ik de hotfix heb gebruik ik die erg vaak dus zo ook op deze lay-out. De basis is kraft cardstock en een strook groene color core. Deze kun je mooi schuren en dan komt er een ander kleurtje vrij. Ik heb dus geen designpapier gebruikt maar het geheel opgeleukt met stempels, glimmermist groen en blauw en een hoop bloemen.

Helaas zit ik niet bij de laatste 5 maar er waren dan ook superveel mooie inzendingen. Marjolijn, Annemarie, Marielle, Bea en Jo gefeliciteerd!!!


Om de teleurstelling te verzachten maar even online gecropt met Marjolijn. We zouden een kaartje gaan maken naar aanleiding van een sketch uit de Scrapcards only deel 1.
Dit heb ik er van gemaakt:-) Vind deze eigenlijk wel erg geslaagd. Natuurlijk weer de hotfix gebruikt (de groene steentjes zijn bijna op haha), glimmermist en gave stempels.














Afgelopen weekend was erg gezellig want ons vriendje Khay kwam weer eens logeren. In juni was hij samen met mijn nichtje Sanne bruidskindje. Ze vonden elkaar gelijk al erg lief dus hebben we zondag nog eens een keertje afgesproken zodat ze konden spelen. Ze hebben zo'n beetje de tent afgebroken haha.
Leuk om ook weer eens mn pasgeboren nichtje Shania te zien. Waarvan ik trouwens een tijdje geleden ook nog een LO had gescrapt.















Bedankt voor het kijken op mijn blog!!! Ik ga nu lekker mn bedje in morgen weer vroeg dag.

3 opmerkingen:

Wiebine zei

Hele leuke kerstkaartjes heb je gemaakt zeg, jij bent al een mooi eind op weg,
groetjes,
wiebine

sam zei

Leuke Lo's en leuke foto's!
groetjes Sam

linnes zei

Erg leuke foto's, je kaart met het lichtgroen vind ik heel erg mooi, de rest ook natuurlijk!