zondag 1 februari 2009

Gefoto tagged


Zo ik ben ook gefoto- tagged door Marjolijn. Wel grappig haha. Je moet daarbij uit je fotomapjes op je pc het 6de mapje nemen en daaruit de 6de foto. Laat dat mapje nu bij mij crazy pics heten haha. Dan weet je wel wat voor foto's daar in zitten. Maar je moet eerlijk zijn dus ik zal de foto plaatsen.

Dit ben ik met Maria in de hottub van mijn zwager. We waren daar aan het logeren en we gingen 's avonds even in de tub lekker hoor.
Even weinig gedaan op scrapgebied alleen een paar kaartjes maar die zijn al bij de jarigen beland. Ik heb niet echt veel inspiratie momenteel. We zijn hier namelijk aan het verbouwen. We krijgen een dakkapel en de woonkamer wordt uitgebouwd. Zal mij benieuwen hoor alleen die zooi maar goed.
Gisteren met mn moeder en tante nog gewinkeld bij Scrapland in Breda. Ze gaan er helaas mee stoppen dus alles is in de uitverkoop. Gisteren was alles 20% korting en vanaf volgende week is het 30% en zo verder. 28 februari is de laatste dag dat ze open zullen zijn. Jammer hoor.
Wel nog leuke stempels gevonden, vinyl thickers, felt borders bloemen en sterren, een nieuw mesjes, letter stickers, roze paint dabber, bingo kaartje en een rol tape. Heb even geen foto is een beetje donker. Ik wil er zo nog even mee aan de slag maar of het lukt wie zal het zeggen.
Ik zal proberen mn blog een beetje beter bij te houden want het is wel een beetje verwaarloosd de laatste tijd. Tot later!

1 opmerking:

Anoniem zei

Leuke foto Kim, ik ben niet helemaal zo eerlijk geweest maar die van mij was echt een mislukte foto uit het oefentijdperk met onze eerste digi.

Groetjes Marjolijn.