zaterdag 4 februari 2012

Stampotique Tag

Vanavond heb ik een verjaardag van iemand die 40 wordt en geld vraagt. Dat vind ik altijd lastig, ik koop liever iets leuks maar goed ik dacht dan maak ik een leuke tag waar ik het geld in kan stoppen. Op de kaart stond dus als cadeau een plaatje van een geldzakje. Deze heb ik nagemaakt van papiermache, goud geverfd, euro teken erop, touwtje met tag erom heen en klaar!

Hier de foto van de tag gemaakt met een superleuke stempel van Stampotique. Ze zijn een beetje anders dan anders haha.
De basis van is van kraft cardstock met verschillende lagen dessinpapier (Graphic 45). De tag zelf door de Cuttlebug mal Swiss Dots gehaald en daarna beplakt met de lagen dessinpapier. De tweede laag heb ik opgehoogd met foam blokjes. Ik had van mijn tante een strook dessinpapier gekregen met de Eiffeltoren er op. Die heb ik schuin opgeplakt en daarna alles bespat met zwart acrylverf. De bloemen heb ik uitgestanst met de Cuttlebug en een mal van Crealies. Zwarte brad erin en een randje gemaakt met gouden stickles. Strass steentjes in de hoekjes en de tag is klaar.
Ik heb gestempeld op een stukje wit karton en ingekleurd met mijn waterpen en distress inkt. Daarna uitgeknipt en opgeplakt. Nog wat gouden stickles en op de achterkant een pocket en zo is hij helemaal af.

3 opmerkingen:

Marjolijn van Elsberg zei

Echt een supergave tag, je brengt me op een idee!!!!!!
Maar waar is nou dat envelopje van papier maché, dat kan ik nergens vinden, of kijk ik niet goed.
groetjes,
Marjolijn.

Maja Rijkers zei

Super mooie tag is het geworden Kim!De "geldzak" zag er ook hartstikke leuk uit, dat had je heel mooi gedaan!Jammer dat je er geen foto van hebt gemaakt! Maak je er voor een volgende verjaardag gewoon weer één!

Danielle zei

hele gave tag ja, en de stempels zijn ook al zo leuk, inderdaad leuk om als kadolabel te gebruiken, dat is al een klein kadootje op zich!