zondag 30 januari 2011

Just be me


Deze LO heb ik gemaakt naar aanleiding van de inspiratie challenge bij Scrapdelight. Helaas heb ik niet goed gelezen en ben ik waarschijnlijk te laat met inleveren. Op het forum daar las ik dat ik had tot gisteravond 12 uur. Ik had em wel af maar was te donker en ik was dus in de veronderstelling dat ik nog had tot en met vandaag. Dus ik net mn LO gemaild lees ik dat dus op het forum. Ik hoop dat de LO nog meeteld maar ben er bang voor.
Maar goed toch weer een LO voor mezelf. Je moest je goede voornemen voor 2011 scrappen. Nu heb ik geen goede voornemens gemaakt maar ik wil gewoon mezelf (kunnen) zijn. Ik heb mn eigenschappen in woorden uitgeponst (zwart restjes cardstock) en 1 voor 1 opgeplakt. Het witte vel heb ik eerst met rode en oranje glimmermist gesprayed. De foto wilde ik er echt uit laten springen dus heb ik de achtergrond weggekrast. De titel heb ik uitgesneden met de Cricut met het papier van Basic Grey. De randjes zijn aangezet met een zwarte stift. Verder nog wat stickers gebruikt uit het stickervel van Basic Grey Max and Whiskers. De pijlen zijn op dessinpapier gestempeld en uitgeknipt en opgeplakt met 3d blokjes. Zo ook een aantal letters om het meer diepte te geven. Het kader is een stempel die meerdere keren met Stazon is gestempeld. Verder nog wat nietjes en klaar zijn we weer!!
Vind hem zelf erg geslaagd. Nu nog duimen dat deze nog mee mag voor de challenge. Duimen jullie met me mee??
Yes ik doe nog mee. Als jullie ook mee willen doen kijk dan even hier.

2 opmerkingen:

Anja zei

Wat een ontzettend leuke LO, Kim. Ik duim voor je dat deze nog meegenomen wordt, want hij is echt superleuk!

Maja Rijkers zei

Hartstikke leuk is ie geworden. Hoop dat je LO nog mee magdoen!