maandag 14 november 2011

Cabo de Sao Vincente

Op de valreep heb ik mijn LO voor de Scrapheap Never Ending Challenge afgekregen. Pfff wat een werk was dat zeg . Dacht ik alles te hebben miste er nog wat haha. Wel heel leuk om zo uitgedaagd te worden, maar al mijn scrapspullen liggen nu door elkaar op een kamertje omdat onze hele woonkamer leeg moest. Ben maar gauw naar mn moeder gegaan om daar rustig te zitten en wat spulen te stelen :-).

Het papier is van Graphic 45, normaal vind ik dat erg moeilijk papier maar nu paste het er wel goed bij. Uit het bolletjespapier heb ik een vierkant gesneden en zo lekker rommelig omgevouwen en gescheurd.
De challenge noem ik maar de 10 dingen challenge. De aantallen waren minimaal, dus het mocht ook meer zijn.
1 foto
2 regels tekst: links bovenin geschreven
3 stempels: 1 onderaan is de datumstempel en 2 hoekstempels
4 stukjes kant/lint: Onderaan het bolletjeslint en bovenin 3 verschillende stukken kant als een soort gordijntje
5 bloemen: aan de linkerkant met verschillende papiertjes en stansen bloemen gemaakt
6 stukken papier
7 letters voor de titel: Prima Marketing canvas letters
8 knoopjes: verschillende blauwe gebruikt 2 in de bloemen en de rest verspreidt over de pagina

9 hotfix steentjes: ik heb mat zwarte gebruikte op de bloemblaadjes
10 10 cm borduren: het klokkenpapier heb ik met lichtblauw borduurgaren gestikt.

Ik vind hem leuk en jullie? Nu nog even winnen haha.

Groetjes K!m









4 opmerkingen:

Marjolijn van Elsberg zei

Hij is erg leuk Kim, en nu kan ik hem tenminste goed bekijken, beter dan op het forum.

Danielle zei

Ha Kim,
Ik vind je LO echt helemaal super gemaakt! echt mooi.

Maja Rijkers zei

Ja dat was even aanpoten, maar dan heb je ook wat! Hij is heel mooi geworden!

Petra zei

Erg mooie pagina!
Groetjes Petra