zondag 12 oktober 2008

Geshopt



Gisteren samen met mn moeder nog even lekker geshopt bij de Scrapheap in Sprang-Capelle. http://www.descrapheap.nl Gezellig gekletst met Carla wat nu makkelijker kon want er was geen workshop deze keer. Zelf gaan we in december een workshop volgen en heb er nu al zin in.

Ik had voor mn moeder een glimmermist gekocht maar het pompje was kapot dus dat gingen we even ruilen. Kon het natuurlijk niet laten om iets te kopen. Ik heb een aantal vellen My minds Eye kerstpapier gekocht en het Halloween papier van Cosmo Cricket. Twee flesjes glimmermist, soosje eyelets, vlinder en mijn favoriete pen. Die ik had was leeg en ik gebruik die nogal veel dus ik had natuurlijk een nieuwe nodig.

Het Halloween papier ga ik gebruiken voor Disney foto's want daar gaan we met Halloween naar toe. Heb er echt zin in!!!


Gisteravond ook nog naar een concert van Jeroen van der Boom geweest ijn the Heineken Music Hall en dat was echt in 1 woord super. We stonden bijna vooraan en konden dus alles goed zien. Hij is echt erg goed live. Rene Froger kwam ook nog even langs dus dat was ook geweldig!
Nou ik ga kijken of ik nog wat kan gaan scrappen maar eerst eventjes puin ruimen :-s


Doei!

2 opmerkingen:

Chantal zei

Lekker geshopt weer, mooi he dat papier van MME, ze hebben altijd zulke mooie lijnen.

ScrapEnjoy zei

Dat ziet er weer erg leuk uit, kan je weer even lekker freubelen, doe je best meis.

gr. Lilian