zondag 3 augustus 2008

Scrapshopping en een trouwlootje







Gisteren nog wat geshopt en kwam natuurlijk met veel meer thuis dan de bedoeling was haha. Zie foto's. Het papier is van Wer Memorykeepers en ik was op zoek naar wat felle kleurtjes en dit paste perfect. Ik ben bezig met een houten album en daar wil ik deze spulletjes voor gebruiken.
Verder heb ik wat gele thickers, blauwe, groen en gele paintdabbers, gele embossingpoeder, blauwe brads, gluedots en rub-ons gekocht. Ben benieuwd wat het gaat worden. Ik had niet echt veel zin om te beginnen met dat te warme weer maar gelukkig is het nu iets koeler.
Een tijdje terug heb ik meegedaan met de personal challenge op een ander forum. De challenge was een sketch en er moest een zelfgemaakte bloem van papier of stof bij zitten. Ik heb de bloem van papier gemaakt met het papier van Blonde Moments, erg gaaf papier vind ik zelf.
Zo ik ga mezelf even douden en aankleden en dan scrappen!

7 opmerkingen:

Marjolijn van Elsberg zei

Zo lekker geshopt Kim, Ik ben nu al benieuwd naar je houten album. en je lootje is erg mooi geworden, iets mer journaling had gemogen maar goed, het is een begin.(Knipoog)Dat zat ook nog in de opdracht namelijk.

Groetjes Marjolijn.

ScrapEnjoy zei

Leuke spulletjes heb je gekocht je kan weer effe vooruit, je lootje is erg mooi.

gr. Lilian

Angela zei

super spulletjes meis lekker vrolijk! leuk lootje ook!
xxx

Joyce zei

Leuke spulletjes! Lekker vrolijke kleurtjes! En leuk lootje!

Janine zei

superleuke dingen gekocht een een mooie LO!!!

Linda zei

Nou jij hebt weer lekker geshopt girl!! Mooi lootje heb je gemaakt. Ga je je ook nog aan een trouwalbum wagen??

Bieke zei

Lekker geshopt en wat een mooi Lootje zeg.